راهنمای انتخاب فرش برای خانه
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

چگونه فرش مناسب انتخاب کنیم

اتاق نشیمن شما بدون فرش کامل نیست. اما با وجود گزینه های فراوان ، یافتن بهترین گزینه می تواند مانند تلاش برای حل یک معما باشد.

برای اینکه یک اتاق نشیمن دور هم جمع شود ، بیشتر طراحان به شما می گویند که به یک فرش نیاز دارد.

 

اما فرش ها می توانند گران باشند. و از آنجا که یک مورد در مقیاس بزرگ مانند آن تأثیر زیادی در نوع نگاه و احساس اتاق خواهد داشت ، انتخاب یک مورد می تواند ترسناک باشد. فرش مناسب ممکن است ده ها سال در خانه شما زندگی کند. فرش اشتباه به عنوان یادآوری روزانه پولی که هدر داده اید - و پولی که اگر می خواهید آن را جایگزین کنید ، باید هزینه کنید.

 

و اشتباه گرفتن آن با توجه به طیف وسیعی از مواد ، رنگ ها ، الگوها و اندازه های موجود بسیار آسان است. پیدا کردن فرش ایده آل ، مشاهده شده توسط طراح داخلی Celerie Kemble در نیویورک ، "یک معمای پیچیده" است.

 

برای کمک به شما در حل این معما ، از خانم کمبل و سایر طراحان و تولیدکنندگان فرش مشاوره گرفتیم.

از یک یا چند استفاده کنید

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید شما باید خود را به یک فرش تنها در اتاق نشیمن محدود کنید. طراحان معمولاً از فرشهای متعدد در اتاقهای بزرگتر برای تعریف مناطق مختلف استفاده می کنند. بنابراین از کجا می دانید یکی بهترین است یا چند مورد؟

یک فرش با طرح جسورانه می تواند به عنوان مشخصه مشخص یک منطقه زندگی باشد. (فرش پشمی گره ای دستی ، در بالا ، از شرکت فرش است.)

فضاهای کوچکتر و اتاقهای نشیمن محصور در دیوارها و درها معمولاً از یک فرش بزرگ بزرگ بهره مند می شوند.

 

مقالات رایگان بیشتری را باز کنید.

یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد شوید

خانم کمبل گفت: "من اغلب با آپارتمانهایی سروکار دارم که هدف آنها گسترش حس فضای قابل استفاده در اتاق نشیمن است." در این موارد ، "من معمولاً می خواهم از یک فرش استفاده کنم ، و آن را تا جایی که ممکن است بزرگ کنم."

 

فضاهای پراکنده و دارای مفهوم باز ، مانند سرپوش ها ، به احتمال زیاد از فرشهای متعددی بهره مند می شوند ، که به گروه های مختلف مبلمان کمک می کند و می توانند در غیاب دیوار دیوارهای نشیمن یا فضای رسانه را جدا کنند.

 

نمی توانید تصمیم بگیرید؟ سپس آنها را لایه بندی کنید

گزینه دیگر این است که فرشها را روی یکدیگر لایه بندی کنید ، یک فرش بزرگ و ساده در پایین آن برای پوشاندن بیشتر زمین و فرشهای تزئینی کوچکتر در بالا برای لنگر انداختن مکان های مختلف نشیمن.

خانم كمبل گفت: "یكی از ترفندهای مورد علاقه من استفاده از یك فرش سیزال بسیار بزرگ است كه نسبتاً ارزان است و سپس لایه های نرم تر ، گلیم های خوش آب و هوا یا حفره های چوبی در قسمت های مختلف نشیمن." "این به همه می گوید ، با عظمت سیزال ، که شما همه در یک مهمانی هستید".

اندازه را تعیین کنید

هنگام برنامه ریزی برای خرید فرش مهم است که در اطراف موانع اتاق کار کنید.

 

جسی کریر ، مدیر شرکت Carrier and Company ، یک شرکت طراحی داخلی در نیویورک ، گفت: "ما همیشه با کارهای عملی شروع می کنیم و سپس به تزئینات می رسیم ، در حالی که معماری و مکانیک" یک خانه را در نظر می گیریم. "آیا درهای ورودی و تاب درب وجود دارد که باید در نظر گرفت؟ آیا جلو پنجره ای برای سیستم تهویه مطبوع وجود دارد که نمی خواهید آن را بپوشانید؟ آیا یک شومینه وجود دارد که شما باید با یک کوره گرم کنار بیایید؟ "

 

پس از در نظر گرفتن این جزئیات ، گردش در مناطق نشیمن را در نظر بگیرید.

 

خانم کمبل با یک پا و یک پا جدا گفت: "هیچ چیز بدتر از این نیست که مجبور شوید در محیط فرش راه بروید."

 

اندازه ای را انتخاب کنید که کاملاً مسیر پیاده رو را بپوشاند یا کف محل عبور افراد را در معرض دید قرار دهد. سپس تصمیم بگیرید فرش فرش تا چه اندازه فراتر از مبلمان باشد. یک روش معمول برای اندازه گیری یک فرش اطمینان از رسیدن آن به زیر هر چهار پایه مبلمان است.

 

 

یا می توانید از فرش کوچکتری استفاده کنید که در زیر پایه های جلوی مبل و صندلی ها قرار دارد و در آنجا متوقف می شود. آقای کریر فقط مطمئن شوید که اشیا smaller کوچکتر در لبه های فرش ، مانند میزهای انتهایی و چراغ های کف ، کاملاً روی فرش هستند یا از آن خارج هستند.

 

فرشهای کوچکی که در وسط اتاق شناور هستند ، و توسط مبل و صندلی قابل نفوذ نیستند ، چطور؟ بسیاری از کارشناسان در مورد آنها توصیه می کنند.

سوزانا جویسی سیسیل ، مدیر بازاریابی شرکت فرش ، در لندن ، گفت: "فرشهای کوچک کمی گم شده و ناتمام به نظر می رسند." "این می تواند مانند یک تمبر پستی احساس شود ، که برای چشم چندان خوشایند نیست".

الگو یا ساده را انتخاب کنید

یک فرش با طرح جسورانه می تواند به عنوان ویژگی تعیین کننده یک منطقه زندگی باشد ، اما از آنجا که تأثیر زیادی دارد ، انتخابی است که نیاز به شجاعت دارد. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید با یک فرش فرم گرافیکی همراه شوید یا چیزی که کمتر مورد تأیید قرار می گیرد ، به اولویت شخصی و همچنین چشم انداز طراحی کلی شما و محل زندگی شما برمی گردد.

 

آقای کریر گفت: "در شهر ، اغلب اوقات مشتری ها می خواهند از یک حراجی یا یکی از فروشندگان بزرگ فرش ، در یک فرش عتیقه سرمایه گذاری کنند." اما در خانه های روستایی و خانه های ساحلی ، "ما اغلب نوعی فرش سیزال ، علف دریایی یا موج دار انجام می دهیم ، زیرا کمی غیررسمی و روستایی است."

 

اگر تصمیم دارید یک فرش طرح دار بخرید ، انتخاب های بی پایان از طراحی مدرن بدون فرم گرفته تا انتخاب های سنتی تر وجود دارد. اما اگر ترجیح می دهید ساده باشید ، فرصت های زیادی برای معرفی الگو در مقیاس کوچکتر وجود دارد.

ریچارد میشاان ، یک طراح داخلی مستقر در نیویورک ، گفت: "برای محیط های آرام و آرام Zen ، سیسال های بسیار زیبایی وجود دارد که دارای الگوهایی مانند استخوان های شاه ماهی و نوارهای ظریف است." ”برای اینکه کمی آنها را آراسته کنید ، یک بند زیبا در چرم یا جیر اضافه کنید. این قیمت خیلی زیاد نمی شود ، اما بسیار شیک و زیبا است".

یک ماده انتخاب کنید

فرش ها مواد بسیاری دارند ، از جمله الیاف گیاهی مانند پنبه ، پارچه ، سیزال ، جوت و آلیاژ. الیاف طبیعی و نرم ، مانند پشم ، ابریشم و مویر. و مواد مصنوعی مانند نایلون و اکریلیک رنگ شده با محلول. همچنین فرشهای نبافته وجود دارد که از مواد دوخته شده مانند پوست گاو ساخته شده است.

 

هر یک از آنها ظاهر و احساس متفاوتی دارند ، با ویژگی های مختلف مربوط به میزان سایش مواد و تمیز کردن آنها آسان است. همچنین قیمت آنها به طور گسترده ای متغیر است.

 

فرش هایی که از مواد گیاهی ساخته می شوند ، اغلب از ارزان ترین قیمت ها هستند و ظاهری راحت و راحت ارائه می دهند. اما الیاف مختلف ماندگاری متفاوتی دارند: به عنوان مثال پنبه و پارچه خیلی زود پیر می شوند ، در حالی که سیزال و آلو می توانند سو abuse استفاده بیشتری کنند.

 

آقای کریر گفت: "ما با کتانی فاجعه هایی داشته ایم ،" که بسیار بسیار زیباست "- حداقل در هنگام جدید بودن. وی افزود ، زیرا به دلیل سایش و نشت به راحتی آسیب می بیند ، "ما مجبور شده ایم در زمان خود بسیاری از فرشهای کتان را جایگزین کنیم و اکنون مانند آفت از آنها اجتناب کنیم."

 

از طرف دیگر ، Allo "بسیار تمیزپذیر است و لکه ها را حفظ نمی کند"

یکی از محبوب ترین مواد پشم است که بسته به نوع دست زدن به آن ، از بافت های نازک و صاف گرفته تا کرک های مودار و گره خورده ، می تواند طیف وسیعی از ظاهر را ایجاد کند. پشم گرانتر از بیشتر مواد گیاهی است ، اما ضد لک است ، زیر پا نرم و با دوام است و می تواند قرن ها دوام داشته باشد.

 

بتانی هاپف ، مدیر فروش در شرکت فرش House of Tai Ping ، در نیویورک گفت: "پشم دارای لانولین است ، که آن را به یک الیاف بسیار تمیز و ضد لک تبدیل می کند." "هنگامی که شما می ریزید ، برای مدتی در بالا می نشیند تا در واقع جذب شود" ، که به شما زمان برای پاکسازی می دهد.

وی گفت ، حتی هنگام ریختن نشت ، "ما برای از بین بردن لکه ها موفقیت زیادی داریم."

 

در مورد ابریشم که عموماً گرانتر و ظریف تر است ، اما از لطافت و براقیت درخشانی برخوردار است ، نمی توان همین حرف را زد. برخی از فرشهای مجلل کاملاً از ابریشم ساخته شده اند ، در حالیکه برخی دیگر از آنها پشم و ابریشم را برای ایجاد جلوه های مختلف ترکیب می کنند.

 

خانم جویسی سیسیل ، از شرکت فرش گفت: "در فرش های طرح دار ،" ما اغلب زمینه پشمی داریم و سپس نقاشی را با ابریشم برجسته می کنیم ، زیرا به آن کمک می کند تا ظاهر شود. " "شما می توانید از بازی با این دو بافت لذت زیادی ببرید ، زیرا ابریشم به آن براقیت زیادی می دهد".

خانم كمبل هشدار داد كه تمیز كردن فرشهای با الیاف مخلوط ممكن است دشوار باشد: "ابریشم نمی تواند آب ببرد اما پشم به آب تمیز می شود. بنابراین وقتی مخلوط های ابریشم و پشم دارید ، پس از ریختن ، مشکلاتی برای مرتب سازی سخت ایجاد می شود. »

 

گزینه های داخل و خارج را در نظر بگیرید

اگر نشت و لکه ها از کودکان و حیوانات اهلی خانگی نگران کننده است ، ممکن است ایده خوبی باشد که فرشی در فضای باز و داخلی از مواد مصنوعی مانند اکریلیک محلول ، پلی پروپیلن یا PET (پلی اتیلن ترفتالات) ساخته شود ، که اکنون اغلب بسیار نرم هستند ، ایده خوبی باشد. جالب توجه است که تشخیص آنها از مواد فقط در داخل خانه دشوار است.

"آنها غیر قابل نفوذ هستند: شما نمی توانید آنها را لکه دار کنید. شما نمی توانید آنها را خراب کنید. " "در برنامه های خاص ، این راهی است که باید طی شود".

Rug Pad را فراموش نکنید

وسوسه انگیز است که فرشی را به خانه بیاورید و بلافاصله آن را زمین بگذارید ، اما مرحله ای وجود دارد که نباید از آن عبور کنید: قرار دادن زیرانداز فرش بدون لغزش در زیر آن.

 

لنت را به اندازه کمی کوچکتر از فرش برش دهید. یک قاعده کلی این است که باید از هر طرف حدود یک اینچ کوتاهتر از فرش کوتاه شود تا حداکثر چسبندگی ایجاد شود در حالیکه از تغییر قابل رویت سطح انتقال فرش از بالشتک به کف جلوگیری می کند.

 

خانم هاپف گفت: بالشتک های فرش نوعی بالشتک اضافی را ارائه می دهند. وی گفت ، اما کاربرد واقعی آنها بیشتر "در مورد نگه داشتن آن در جای خود و حفظ عمر فرش است."

 

به عبارت دیگر ، این اطمینان را می دهد که فرش جدید شما مانند پوست موز بلغزد.

 





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: